Vilken underbar natt!

Skrivet 2011-10-11 Klockan 07:42:35

Go'morgon alla bloggläsare! Inatt sov jag som en björn som hade gått i idde!
Men jag blogga inget igår så jag ska skriva lite om det:
Var i skolan först och sen så tagga jag till Amanda och då hade jag med min stickade halsduk som jag blev klar med hos Amanda. Sen var vi där ett tag sedan tagga vi till Ogge och kollade på roliga klipp på random och även gamla klipp på mig och Amanda. Sen åkte vi mot Bromma vid kl. 19. För Amanda var tvungen att äta hemma och då tagga jag och så hem. Så kom jag hem och skulle starta datan (som låg vid sängen) och så somna jag. Somna vid 21-22 fett skönt!
Vad händet idag då?:
På tisdagar brukar jag ha utedag med skolan (haha, det låter nästan som jag går på dagis, hehe!)... Men idag blir det inte så för på torsdag ska vi gå på musikalen Romeo & Julia, det ska bli kul. Och då är jag ledig på dagen på torsdag och ska vara i skolan kl. 17:30! Jaja, nu ska vi prata om idag... Ska till skolan... Sen får vi se hur mycket jag orka och så vidare för jag glömde och berätta för er om i förr igår och igår att jag fick problem med mitt hjärta så jag kunde typ inte andas och det blev jobbigare när jag blev stressade eller så. Men skit nu måste jag börja göra mig i ordning! Peace!
Såhär ser min halsduk ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0