Stand in your arms!

Skrivet 2011-10-31 Klockan 15:33:15

Tjoo! Vad händer lääännn! Själv sitter jag här med Amanda när hon håller på med Fridas nya mobil. Hon blev typ kääär! Haha! Men idag så vakna jag halv 9 av en morgon pigg Amanda! Ska döda henne för det!!! Men jaja, klädde på oss och jag duschade idag för jag pallade inte göra det igår för det blev för sent. Sen taggar vi till stan i Köping och handla en blåbärsläsk och sen traska vi hem igen! Det tog en timme att gå fram och tillbaks! Så snack om att man är trött nu! Snark! Men kommer inte hända så mycket mer idag eftersom man är helt slut! Men det som kommer hända är att vi ska göra hemmagjord pizza och sen att Frida ska som här hos Mandis! Aja, men börjar bli lite röksugen så ska be Amanda att följa med på en cigg! Peace!



Kommentarer
Postat av: anonymus

Skrivet 2011-11-01 Klockan 19:15:07
fler sånnahär bilder ! det fick mig att börja läsa bloggen ! :)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0