Sliten tjej..

Skrivet 2011-10-11 Klockan 22:38:24

Tjoo, nu sitter jag här och skypar med Mumin (Macke) och käkar chocklad och dricker cola! Yes, jag är nyttig vad snackar ni om?! När jag kom hem så var jag så trött så jag sov i två timmar, he he! Sen vaknar jag av att Sussie kom hem och då åt jag. Efter jag hade ätit så städa jag medans jag prata med Mumin i skype. När jag hade städat klar så tog jag en cigg för det hade jag faktiskt förtjänat! Tycker jag iallafall, nu har jag inte ont vid bröstet, kan ju vara för att jag har lugnat ner mig eller vad vet jag.
Imon så ska jag gyma, eller iaf lite det får vi se om jag har ont i bröstet eller inte! Men efter skolan ska jag iallafall träffa Amanda och så får vi se vad som händer och vem vi ska träffa det kan jag prata med om då, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0