Sarah sprut rädd? Men va!?

Skrivet 2011-10-26 Klockan 15:20:28

Hej, nu sitter jag framför mammas dator! Sitter och kollar på när mamma och Calle sitter och bråkar om godiset, hahaha! Men vad har hänt idag? Först har jag varit på BUP och snackat lite där och kom fram till att jag hade troligtvis ångestattaker för det där med hjärta... Men iaf vi kom fram till det att jag skulle gå där en gång i vecka för att få hjälp för hur jag ska göra när det händer och så vidare... Men sen så sa dom till mig att jag skulle ta blodprov vårdcentral... Men jag trodde inte att det skulle vara någon problem... Men helt plötsligt så blev jag spruträdd... Men jaja, då fick jag en bedövning som skulle sitta på armen i en timme så jag och mamma käka lite lunch och kolla lite i affärer. Så fick jag dom dära fina, fina röda rosetterna av mamma som man kan sätta i håret! Jag har världens bästa mamma, Love you! Men så tog jag sprutan och jag kände verkligen ingenting, helt fantasktiskt! Jaja, nu har Amanda tjatat att jag ska gå till henne så nu måste jag skynda mig lite... Men fick min studiebedrag idag så idag blir det shopping! Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0