Relationer...

Skrivet 2011-10-17 Klockan 03:18:52

Som rubriken säger "Relationer"... Mena jag lite om äktenskap och sånt skit... Fyfan, vad jag hatar det men på samma sätt tycker jag att det är jävligt mysigt att ha en kille/tjej! Kärlekslivet har ju varit ett helvete nu ett jävligt bra tag... Saknar inte han som förstörde så jävla mycket mitt psyke så jag vågar typ inte gillar killar. Jag är så jävla stolt att jag klara av att släppa han och känna att han har varit något och nu är han inget! Men till saken, jag tog upp det här ämnet för jag misstänker att jag har ramlat in i kärleken igen... Problemet är att min förra kille tryckte ner mig så mycket så jag vågar inte visa känslor för någon jag tycker om för är rädd för att det ska hända igen att jag blir ner tryckt.. Jag vågar knappt säga att jag gillar han mer än vän... Men vad ska jag säga? Han är en riktigt underbar person och han får mig alltid att skratta! Han skulle vara världens underbaraste pojkvän för har alltid lyssnat på mig och han har alltid sakt sin/sina åsikter om saker och ting! Men han är en underbara vän som jag aldrig vill släppa! Så man vågar inte heller säga det för att förstöra våra fina vänskap... Jaja, jag får väl se om jag vågar ta steget i mot en kärlek.. Annars så skiter jag i det och kanske missar chansen...
Ska sova nu! Peace...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0