Omogna människor vad ska man säga?

Skrivet 2011-10-31 Klockan 18:41:21

Hej, allesammans! Sitter här vid datorn och chillar med Frida och Amanda nu! Har ätit nu, mums! Och snackat lite skit med Amanda och Frida.. Hehe! Måste berätta en sak! Jag och Frida satt vid datorn och sen så gick Amanda och la sig i sängen... Och hon somnade såklart och så hoppar jag på henne och då börja hon slå mig som vanlig hon gör i sömnen! Haha, så jag och Frida fick ju det lite kul då! MOHAHAHAHAHAHAHAH!

Sen måste jag bara säga det att jag är så trött på människor som är så omogna som påstår att dom har växt upp... Så jävla komiskt! Men vad ska man säga? Man kan ju inte styra deras liv och säga att dom ska mogna och så, eller? Aja, peace!


För porrig eller? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0