Oj, har inte bloggat på ett tag nu...

Skrivet 2011-10-15 Klockan 12:39:34

Tjoo, nu är det dags att blogga lite eller? Eller vad vet jag? Haha, driver men jaja igår så var jag i skolan (nehe..?). Då fick jag cash för att jag hade varit hela veckan i skolan. Sen när jag gick ut för att ta en sista cigg med en som jobbar i min skolan och så kommer en bil... Gissa vilka som kommer ut ifrån bil... ERIK OCH MACKAN! Jag blir skit hyper men vågar inte gå fram och prata med dom. Sen kommer Fellie och Sandra ut ifrån skolan och jag berätta det så Fellie står och hoppar och viftar med armarna och ber oss att följa med fram och precis innan vi ska sätta oss i bilen så hann vi ta bild med dom! Haha, så himla kul. Sen tagga jag hem till Amanda och fixa mig lite med mitt lilla psykbryt och sa att hela kvällen kommer gå åt skogen. Men sen så åkte jag och Amanda och fixa vin sen åkte vi tillbaks och fixa det sista. Sen tagga vi till Råcksta och förkröka lite. Sen tagga vi ut och leta det fest och då kom Ruzze fram och han visste fest, det blev bara typ yes! Så vi tagga till söderorten och festa lite där, haha! Blev typ ass packad.. Sen festa vi vidare på bussen tillbaks efter det så tagga vi hem för det hände inte så mycket mer!
Idag då? Nää, vakna helt jävla fucking bakis, haha. Jag och Amanda la oss i soffan framför teven och typ dog! Hahah, nu håller hon på med nudalar! Bakismat, yes! Love it! But now are I'm out, peace!
Ful bild men den får duga!

Vem höll jag på med igår??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0