Ny blogg, nya möjligheter!

Skrivet 2011-10-04 Klockan 17:20:22

Tjoo, min blogg ser inte så bra. Men ska sätta Amanda i arbete så hon kan fixa min blogg. Fixa nu en blogg för jag tänkte att jag uppdaderar hela tiden på Facebook och det blir en blogg... Då kan man liksom göra det på en blogg ist!

Just nu sitter jag hemma hos Amanda i Solna och chillar galet medans Amanda och Blåbär brottas eller myser i sängen. Jag vet fan vad gör dom gör. Amanda tjatar på att mig och Blåbär att vi ska ut och träffa folk... Vi får se vem som orkar komma ut i det vackra höstvädret! Men jaja, nu ska jag fixa det sista innan Amanda dampar på mig. Eller som Amanda säger: "Jag får hetts!"

Peace, I'm out!

Blir så less på att folk som förstör sitt liv, sen kommer till mig och söker tröst och en röst...


Kommentarer
Postat av: Annika Hedlund 41

Skrivet 2011-10-23 Klockan 21:47:57
Lilla gumman du ser ju väldigt ner drogad ut själv..

du är väldigt ful kan förstå att du flyttas runt hela tiden , de finns folk som har de värre en dig så sluta upp med ditt negativa gnällande om livet...


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0