Mot Sandviken!

Skrivet 2011-10-28 Klockan 15:37:20

Hej, alla läsare! Nu sitter jag i bilen på väg till Sandviken då! Jippi! Men hänt idag? Jo, jag vakna kl. 6. Fixa mina linser, håret och sminket sen var det bara att gå till skolan... Det tog 2 timmar ungfär att fixa sig! Jaja, när jag satt på tåget blev jag utstirrad för att jag hade mina linser på mig som såg väl lite skuma/läskiga ut. När jag kom till skolan så hade dom gjort bröd som såg mögliga ut, haha! Men sen hade jag 2 lektion och efter det så var det sminknig och sminkar jag Felicia lite... Det var rulligt! Sen åt vi lite och tog det lungt. Efter skolan tog jag och Felicia sällskap på tuben. Men jag gick av i Odenplab och möte pappa. Sen åkte vi till Storebrosans skola och vänta på han och nu är vi påväg då! Så nu sitter vi och pratar lite i bilen och så skriver mer senare (tror jag), peace! Ps. Som för band på 50cent konserten är det Lazey! Överlycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0