Mot hooden?!

Skrivet 2011-10-30 Klockan 12:40:19

Hej, på er! Nu sitter jag i bilen och är påväg till Sthlm igen då! Blogg inget mer igår men kan berätta lite kort! Jag var på bio igår och såg Tintin i 3D. Den var sjukt bra! Grafiken och allt, det ändå som förstörde var att jag var kissnödig, haha! Sen så när vi kom hem till min farbror så spela vi lite kort, förlora hela tiden men det var kul ändå! Gick och la oss kl. 12! Sen idag gick jag upp vid 11 och käkade lite frukost sen så satte jag mig i bilen. Yes, nu sitter jag här. Nu ska jag åka hem till Amanda i blåkulla sen så åker vi till Köping! Jippi! Så det blir ett jävla åkande idag. Men det är bara kul! Men skriver mer sen när jag sitter på tåget! I'm out, peace!? P.s Glöm inte att ställa klockan!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0