Man kan bara älska min familj!

Skrivet 2011-10-25 Klockan 21:55:10

Go'kväll, alla kära bloggläsare! Nu ligger jag i min säng hos mamma och ska skriva lite vad som har hänt ikväll! Jag vilade lite hos Amanda och så vaknar jag av att Blåbär var där och så snacka vi en liten stund. Sen så åkte jag och Amanda till familjen Ljungstedt och skulle vara med Matilda och hon låg och sov... Så jag och Amanda taggade till Råcksta och köpte cigg, hehe... Sen åkte jag till mamma och käka Rickards goda mat! Sen så satta jag, lillebrorsan och mamma och kollade på 112 akut eller vad det heter. Och myste! Sen blev jag lite trött så nu ligger jag här och får se om jag somnar. Vad händer imon då? Nää, inte mycket ska till bup på morgonen så vi får se vad som händer då! Men skriver mer då! Juste! Höll på att glömma... Jag fick reda på att mamma sitter och läser min blogg! Haha, gud vad kul tycker jag! Och t.o.m. en av mammas närmsta kompisar läser det. Bara kul att mer läser den! Tack, ni läser den, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0