Krall!

Skrivet 2011-10-05 Klockan 19:11:46

Tjoo, sötnosar!

Idag så åkte jag till Brommaplan för att ta tuben, men då stanna jag mitt framför Blåbär så vi började snacka lite så fråga han om jag skulle med tuben. Då sa jag att jag skiter i det för jag kan ju ändå ta pendeln ifrån Solna. Så då fick jag sällskap dit. Sen gick jag till pendeln och han gick till skolan. Sen kom han dit för han hade idrott så han var på "promenad". Det var såna förseningar så vi möte Amanda på vägen för att hon skulle också till Södra Station. Så jag fick sällskap dit. Kom ju rätt så försenad så jag hade inte första lekton (he he he he!).

Innan lunch så gick jag, Sandra och Felicia och tränna lite på gymet. Tränna inte så mycket ben efter som att jag sprang ju igår och så. Träna armarna, för jag ska bli krallig! Hahaha, nja, inte överdrivet då! Men lite iaf. Det var så jävla nice att träna, blir glad. Haha, det är lite stört men det blir nästan alltid så!

Sen efter skolan följde jag med Natalie till skomackarn för hon skulle hämta sin ballerina som hade gått sönder lite. Sen så åkte tog vi sällskap på tuben, snacka lite om livet och lite så. Sen så åkte jag hem med snabbussen. Gud, vad jag älskar att den finns!!!

Har precis ätit och nu får jag se vad jag hittar på.

Bye, Bitches!

Vad vill du mitt liv? Har du inte fattat att jag har dissat dig? Tagga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0