Klara mig på egen hand?

Skrivet 2011-10-06 Klockan 15:54:43

Är det så att jag är en som klarar på egen hand? I min synvinkel tycker jag inte det. Jag burkar vilja ha ett förhållande eller oftas vara med polare. Men enligt min psykolog på min skola tycker hon så som jag har berättat för mig. Hon sa det idag att hon har aldrig sätt mig ledsen eller så att jag har hållt det inom mig. Jag tycker inte att det är så men det är kanske för det är jag som vet hur jag själv mår... Har ni sätt hur jag mår när jag är ute med vännerna? Vissa vet ju eftersom jag pratar om mina känslor med dom men er som jag inte pratar med, ser ni det? Men nu kan jag säga det jag mår mycket, mycket bättre. Men jaja, jag börja låta lite depig. Men ska snart på bussen hem, peace...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0