Filmmys!

Skrivet 2011-10-17 Klockan 17:50:14

Heej, nu har jag precis kommit hem! Så himla skönt! Idag i skolan så hände det inte så mycket.. Det var en lite seg dag för att jag inte var på humör att jobba... Jaja, men jag läste en ny bok som heter Sankta Pskyo! Det är så jävla spännande! Jag rekomenderar den redan. Det handlar om en man som söker jobb på en förskola. Men det är inte vilken förskola som helst. Det är en förskolan som det bor barn som har psykiska föräldrar som bor på Sankt Patricias Psyksjukhus. Har läs 4 kapetell idag och jag är redan beroende. Sen så fick jag sova sista timmen för jag orka inte vara uppe eftersom att jag somna så sent... Men sen efter skolan åkte jag direkt hem och nu håller jag på att ladda ner Remember Me. Så får vi se hur den är, den har ju fått bra omdöme. Men först så måste jag städa upp lite i mitt rum och ta något att äta. Peace!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0