Duktigt, Sarah, duktigt...

Skrivet 2011-10-06 Klockan 17:24:38

Nämen hej!
Nu sitter jag hemma och bloggar, börja städa lite smått och ska forstätta lite nu då. Men innan jag kom hem åkte jag buss och så gjorde jag värsta tabben! Ehh, jag skulle ta en liten tupplur på bussen för jag var så jävla trött och då så missa jag min hållplats.... Då tänkte jag duktigt, sarah... Jaja, så jag fick en lite längre promenad i spöregnet... Men som tur är ju det inte så långt.
Men nu måste jag ta tag i det här sen blir det att ta något mellanmål.
Peace!
Hahah, ja, det är som ute på landet!
Men jag tycket det blev en vacker bild!
Min vante som jag hade gjort idag!
Beskrivning kommer komma när andra vanten är klar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0