Du lever bara en gång, Du är den ända som vet hur du ska leva.

Skrivet 2011-10-05 Klockan 00:45:56

Go'kväll, alla underbara som har den tiden sitta och läsa min blogg!

Hänt ikväll då? Var i Grimsta med Ekman, Haydar, Ogge, Amanda och Gunnar. Ekman, Ogge och Haydar små tränna på ute gymmet. Rätt så trist sen skulle alla jogga förutom jag, Haydar och Amanda. Dom jogga runt ängen vid Grimsta skogen, ville också jogga men hade inte rätt kläder för det... Men sen kom alla tillbaks så jag och Ogge sprang en runda. Ogge halka efter och så ibland. Sen kommer vi tillbaks till dom andra helt trasiga och typ garvade. Haha, jag är får någon kick att grava när jag har trännat och så. Mår väl bättre psykiskt också. Men sen ville Amanda också springa så jag och Ogge sprang ett varv till. Seg som Amanda var och orka inte hela tiden så gick vi det mesta... Men jag är förvånad att hon orkade! Gooo girl! Det ska vi fortsätta med! Så jag, Ogge och Amanda börja jogga i Grimsta spåren i Grimsta skogen! Men sen tog jag sista bussen hem, var så trött så jag sov nästan hela resan. Duscha jag och nu sitter jag och käka medans jag blogg!
Måste sova och packa ska tränna på gymet med skolan imon! Hårda tag!

Peace, I'm out!
Noice – Du lever bara en gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0