Du är fan i mig störd på riktigt!

Skrivet 2011-10-24 Klockan 21:54:07

Tjoo, har inte bloggat på ett tag för jag har inte mått så bra och jag har inte viljat ta ut det på bloggen för det är för personligt! Men jaja, idag har jag typ inte pallat gjort något för jag är så jävla trött på allt typ. Jaja, how care?

Juste det så tänkte jag svara på en fråga som en person har skrivit:
Svar: Hej, Annika om det är nu du och ingen annan (som jag misstänker att det är) så är du väldigt omogen måste jag bara börja med. Jag har inte direkt klagat på att det är så synd om mig. Nä, nu ska jag sätta mig ner och cuta mig! Buhuhuhuhuhuhhu! Haha, vilket skämt! Det roliga är att jag tar inte skit ifrån andra som sitter bakom en skärm och skriver du är ful! Och? Liksom du har inte ens visat dig och hur du ser ut? Skit samman. Men det där med att folk har värre än mig? Stopp, stopp?! Har du sett vad jag har gått igenom? Det kanske inte är det värsta men jag har vågat berätta en del och det kanske inte du har. Jag har bara varit ärlig emot mig själv och sakt att jag har mått dålig för det där och det där. Jag kan erkänna att jag var en lätt irreterad och sårad person och nu har jag lärt mig att det blir bara folk som hakar på den så nu skiter jag i dom för att dom kan vara avensjuka på en, inte för att låta så pass själviskt för det det kan vara därför dom tycker ner än. Men k bry i detta. Det kommer såna personer som kommer och går i livet och man får speciellt leva med det om man sitter och skriver så hela världen kan gå in på ens blogg.
Peace!


Kommentarer
Postat av: sandra

Skrivet 2011-10-26 Klockan 11:40:42
Du är iaf inte ful Sarah, långt ifrån :)

URL: http://svilenius.blogg.se/

Postat av: Sandra Skolan

Skrivet 2011-10-27 Klockan 12:53:54
Du är tuuunnngiish <3 bruushh<3


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0