Bakis!

Skrivet 2011-10-08 Klockan 18:09:26

Go'eftermiddag! Drack en hel del igår. Vi åkte till Brommaplan för vi skulle till Vällingby och blev jag lite lullig på bussen. Så när jag stod parongen och så satte jag på en låt och så börja jag dansa sen kommer tuben som ska in mot stan, då kliver det av några killar från min gamla skola och klass, JAG SKÄMDE UT MIG TOTALT! För jag fortsätte dansa! Hahah, det var så pinsamt! Men sen så träffa vi Kostas sen så följde vi med han till Vällingby skolan och satt och söp med dom lite. Haha, lite tattit men det vi hade kul iaf!
Vakna jävligt sent idag vakna typ 4 på eftermiddag! Jajaj, nu måste jag skynda mig innan Amanda får hets! Får se vad som händer senare!
Peace out!
Gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0