Ändrade planer!

Skrivet 2011-10-07 Klockan 18:28:09

Tjenare! Nu är jag hemma och har precis ätit, ska duscha snart och packa för jag ändra lite planer... Jag ska nämligen hem till Amanda nu för att jag ska sova där. Hon ville träffa någon och alla var upptagna så då ställde jag upp som vän och träffar henne. Så ikväll ska hon och jag ha en myskväll med ansiktmask, kolla film och så tar jag med en Cola för jag var på ÖB idag och handla lite. Så får vi se sen om någon har lust att se, ska kolla runt lite. Men ha det bra!
Peace!
Min goda frukost imorse!


Sola solarium, skit bra ställe och billigt dessutom!


Inköp idag! Cola, ansiktmask, anti-fin-medel och hårinpackning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0