Akta er, Köping, nu kommer Sthlmborna igen!

Skrivet 2011-10-30 Klockan 17:52:05

Hejsan, allesammans! Nu sitter jag och Amanda på tåget emot Köping då! Ska berätta lite vad som hade hänt idag, inte för att det hat hänt så mycket men ändå! När jag var i haga så var inte Amanda hemma innan mig för BLÅBÄR HADE HÅLLT KVAR HENNE! Hatar dig, blåbär! Men jaja! Hon kom till Solna iaf. Och så packa hon lite sen var det att åka för att hinna med tåget. Så vi åkte nästa en timme innan för att hinna röka och hämta mat ifrån donken. Men hon som stod i kassan var typ nybörjare där så hon gjorde så vi missa tåget så vi fick ta tåget efter det. Så nu sitter vi här på tåget och söta Amanda sover så söt på mig! Men skriver mer sen i Köping och så kommer det kanske bilder ifrån helgen, peace!


Kommentarer
Postat av: Bybyfw - TILDE & EMELIE

Skrivet 2011-10-30 Klockan 21:02:19
kolla gärna in våran blogg



URL: http://byfw.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0