Usch för kvinnovåldet!

Skrivet 2011-11-08 Klockan 17:51:03

Tjoo, har ju varit på Polismuseet idag och då var det en stor utställning och då handla det just om kvinnomisshandlet i hemmen! Tycker det är förskräkligt! Fick höra om då och nu tidens misshandel... Hände t.ex. om ett gammalt misshandel som slutade med mord. Så himla sjuka snubbar det finns! Säger inte att tjejer kan också misshandla sina killar för det händer det med... Det är också helt sinnesjuk... Men dom är säkert bara rädd att den dom älskar försvinner och m.m. Men det sjukaste är som jag tycker är att dom som misshandlar inte får det dom förtjänar... Dom får inget straff nästan och dom tjejerna som blir misshandlade får ingen beskydning knappt... Det är sjuk! Sen så jag också en video när killarna trycker ner och kränker tjejer till botten och dom vågar inte göra något. Så fel! Men vad ska man göra? Man kan inte göra så mycket! Men som jag tycker man borde göra om det skulle hända mig skulle jag först och främst vända mig till en vän som man vet förstår en och så vidare även om det är jobbigt! Nä, nu blir jag så frustrerad så jag pallar inte skriva mer... Peace!


Faan för er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0