Skit vad jag fick sov fast nej... :(

Skrivet 2011-11-11 Klockan 06:53:16

Go'morgon... Jag fick och kunde inte sova inatt... :( Men det som förvånar mig mest är att jag inte så himla trött. Aja, inatt har jag skypat med Amanda, Angelo och Jiiimpa (dom jag iaf kommer ihåg att jag har gjort det med). :)

Ska hjälpa Angelo på traven att bli en gnutta lite kändare (inte för att jag tror många läser mig, eftersom jag inte kan se det)! :) Inatt så skapa min underbara vän, Angelo en blogg! Thhihihih, så himla kul! :P Jag kan knappt tänka att han har skaffat en. Aja, men nu har han gjort det så nu uppmuntrar jag alla att läsa den! MEN HAN HAR INTE BETT MIG OM HJÄLP MEN TÄNKTE LIKSOM VARA SNÄLL OCH SÅ!
Min kära vän, Angelo!♥

Läs gärna han blogg---------------------> http://stigenurkriminalitet.myshowroom.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0