Oj måste blogga!

Skrivet 2011-11-07 Klockan 00:54:57

Hej, nu har jag bestämt mig för att sätta mig ner för att blogga lite! Men orkar inte sitta och snacka om vad som har hänt på senaste tid eftersom det har bara varit en massa knas i huvudet... Vad ska man liksom säga man kan helt enkelt inte må bra hela tiden eller hur? Man måste må dåligt för att må bra eller hur? Det är så jag ser på det iallafall! Men whatever liksom! Haha, OMG! Börjar låta som jag är värsta fjorren som sitter och skriver. Jaja, vad ska man göra eller hur? Vad händer imon då? Joo, då börjar skolan igen och då kommer min svenska lärare tillbaks! Yes! Hon är ju typ bäst! För min andra lärare är fett dålig för att hon typ går och pratar i telefon mitt under lektionen och så! Helt störd, dessutom hör hon skit dålig! Då undrar man vad man har för jävla lärare... *Suck* Det ska ju går bra ändå! Sen så ska jag göra en sak men skriver inte ut det i bloggen, he he! Måste sova nu, skriver imon! Peace!
Älskar dig, broor!♥

♥David Guetta – Without You (feat. Usher)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0