Mot Vällingby!

Skrivet 2011-11-20 Klockan 13:07:00

Tjaa, blogga typ inget igår för jag orka typ inte... He he he! Men ska ta det lite kortfattat jag och Amanda träffade Jennie igår kväll och hade det jätte roligt hos hennes killes morsa! :) Killarna söp medans tjejerna var nyktra! ;) Menmen! Några som var där kände mitt ex... Dom är så dumma och bjuder dit han... :( Men iaf skrev vi en liten fin grej som man kan se på bilden! Hahahahahahah! Men nu får Amanda typ hets och säger att vi måste tagga såååååå jag har inget mer att säga! Joo, föresten ska vi till Vällingby för att Amanda ska sola och jag ska samtala lite med henne när hon ligger i solariumet! He he he... Vill också sola! Menmen... Skriver mer sen! Blir säkert en mobilblogg eller så! Peace!


Yes, jag går i ettan! ;) Hahha, i gymnasiet! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0