Hos Amanda igen! :)

Skrivet 2011-11-19 Klockan 01:52:46

Hej, det var ett lite tag nu... Men det blev inte bara att käka donken! :p Jag fick samtal av en gammal vän som jag inte har pratat med på typ ett år nu (iaf som det känns som)! Min gamla kära vän Jennie ringde mig när jag var på donken och hon undra om vi kunde ses! :D Så jag och Amanda beslöt oss för att träffa henne! :P Kul tyckte jag iaf! ;) Så hon möte oss vid en busshållplats vi Beckomberga och så gick vi en promenad med hennes killes hund vid gamla Beckombergas psyksjukhusområde och snacka en massa medans Amanda lekte med hunden! :) Sen så tagga vi hem till hennes killes mammas lägenhet och var där ett lite tag till typ 20 över 12! Men det var super trevlig och det kommer säkert mer tillfällen då vi kommer träffas! :) Hon bor ju ungefär med sin kille nära min skola så det lär och bli att man dra någon fika eller så! Men vi får väl se... Men är jätte trött så ska snart slagga! Men det som händer imon är att jag och Amanda ska tagga till Östermalm och hämta bilderna ifrån idag och sen träffa våran little friend... Men skriver mer imon, peace!

En gammal bild ifrån sommaren 2010! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0