Hem i orten igen!

Skrivet 2011-11-18 Klockan 21:20:11

Tjaa, nu sitter jag här vid Amandas datorn efter några timmars plåtade! ) Yes, det var riktigt kul bara av att kolla på när Blåbär och Amanda blev modeller för en dag (eller om man ska vara på pricken så är det för några timmar!)! :) Men iaf så blev Amanda så sockersöt! Och så fick vi se resultatet! Och jag måste bara säga det men... VAD FUCKING FINA BILDER PÅ AMANDA OCH BLÅBÄR! JAG SMÄLTE NÄR JAG SÅ BILDERNA PÅ DOM TILLSAMMAN!!!!! Men ni får se några dom imon! Jag och Amanda ska åka till Brommaplan och tjocka oss på Donken! Men skriver mer när vi kommer hem! Peace


Jag, Sari & Amanda


Min söta prinsessa! Love you, my BEST friend!


Söta kärleksparet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0