Rip min kära gammel farfar, Charlie...♥

Skrivet 2011-11-09 Klockan 18:04:32

Tjenare, fick nästan precis reda på att min gammel farfar hade dött idag... Han dog av en kraftig hjärnbölding i sömns... Som min moster sa när min gammel farmor hade berätta för henne att det var så fint när han dog. Hon och han var själva i deras sov rum. Han blev 88år gammal. Han hade left ett bra och fint liv... Han hann även träffa sina barnbarns barn... Det är inte så många som har fått göra det... Så kära Charlie hoppas du kommer ha det underbart där i himmeln, vi kommer ses en dag men det kommer säkert ta ett tag... Vila nu i frid! Peace...

Karl-Axel, "Charlie", farfar, Östlund
1923-2011
♥R.I.P♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0