Har fått klagomål!

Skrivet 2011-11-08 Klockan 17:18:33

Hej på er! Har inte bloggat på ett tag nu så tänkte göra det nu! Hände inte så mycket igår... Men iaf idag så kom jag en timme tidigare än vad jag skulle vara i skolan så jag sov en timme och fixa frukost sen så hade jag två lektioner (som vanligt på tisdagar). Sen tagga vi till polismuseet. Fett intressant för det handla lite om kvinnomisshandel i hemmen förr och nu... Men det berätta jag mer om det sen i nästa inlägg! Fick pengar sen och köpte lite fika och tagga till Amanda. Så nu sitter jag här framför datorn och uppdaterar om vad som har hänt idag och så! Men som rubriken säger! Yes, jag har fått klagomål av min kära klasskamrat Sandra... Så nu ska jag uppdatera mer. Peace!

Bjuder på en lite mobbad bild...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0