.

Skrivet 2011-11-16 Klockan 00:42:22

Tjatja! Har inte bloggat på ett bra tag nu för att jag har inte har haft sånt bra humör... :( Menmen... Jag var så jävla duktig idag och försov mig (igen) så jag missa skolan! Och idag skulle jag åka upp på Globen.. :( Fan då liksom! Men jag hade det trevligt hos Amanda också (sov där inatt!). :) Sen så kom Blåbär hit och så chilla vi med han den tagga han hem och då tagga vi till stan och träffa våran little friend! ;) Ojoj, vem kan det vara undrar man! ;) Sen tagga Amanda och jag hem igen till henne :) Och nu så har vi bara chillat galet! Men ska sova nu så jag inte missar skolan imon! Peace!


Kör en gammalbild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0