Är i Fehiim's hood?!

Skrivet 2011-11-12 Klockan 20:10:11

Tjatja! Har inte bloggat på ett tag nu... :/ Så jag tar en liten snabb mobilinägg... Igår så hände typ inget i skolan, jag sov och så fixa jag mina naglar :) Så nu har jag jätte fina lösnaglar! Sen tagga jag till Amanda och käka! :D Sen efter det åkte vi till Fehiim och träffade Alexandra och Johanna :) Efter det så taggar vi till chillkrök hos Ogge. Där träffa vi Adrian, Ogge och Lillanton! :) Mem det spåra lite ut igår... :/ Men var hemma hos Amanda kl. 6 på morgonen iaf! Sov där sen åkte jag, Fehiim och Johanna till Fehiim. :) Så vi har typ chillat hela dagen :p Men nu sitter vi här och kollar film och bara mysigt! ;) Men skriver något mer, peace! Förlåt för det igår... Visste intd vad jag höll på med :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0